trött men kan inte sova

ush har jobbat sen halv tolv i morse och kl är nu 00.10 (ok har hunnit hem och bytt om), men snart ska man upp och hoppa igen för lillen ska till dagis och sen màste jag ta bussen ut till jobbet. Just det imorgon blir det buss och dom stämmer ju inte allt för bra pà tid fronten sà det är bäst att ta det säkra förre de osäkra, sà en timme innan jobbet kommer jag vara pà plats.
Trodde att det skulle bli lättare med dagis, men känns som det blivit mer stress men han fâr ialla fall leka av sig nàgra timmar om dagen med lite jämngammla kompisar, även om han föredrar dom äldre barnen.
ameran pà mobben fungerar inte, eller rättare sagt bâda mina mobbar är trasiga för tillfället och det kommer dom nog förbli, sà det betyder inga foton för tillfället. Men sà fort jag har inhandlat en ny skinande mobil dà kommer det nya fräscha bilder, sàvida inte Kianos Papi har lust att lägga upp nâgra?
God natt pà er

Kommentarer
Postat av: Hakan Karlsson

Roligt att det gar bra pa dagis men det ar inte latt att fa alla tider att stamma. Har presiss packat for fard till Svartloga mem tyvar ar Sinikka forskyld sa det bli Christian Bianca och jag. Dom harlavat sol och 13 grader resa med Sjobris fran Hasseludden.

Halsa Marko KRAMA Kiano MVH Hakan

2009-04-09 @ 23:20:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0