Julskinka pâ vörtbröd, mmm

det vart min lunch idag, nu när man sitter pâ "perriton" och jobbar lite :)
Kiano ligger hemma med Papi i feber, vi var tvugna att hämta honom frân dagis och blir nog hemma morgon?

Ska nu springa (ta bilen) iväg till Porto Pi för att träffa kollegan frân i sommras.... woho ännu mera kaffe drkande *s* mâste börja ta det lugnt med kaffeinet, hehe. Ska hem och berätta detta för papi nu, alltsà att han är pappa pà heltid idag :) jag har min kväll. Ush ut i regnet och det som var sà fint pà dagen, kallt med sol :(
ops nu har jag brâttom, ska försöka hinna sticka en halsduk kväll till papi och köpa hundmat.... och sà mâse jag ju göra klart mina översättningar. Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0