jobb, jobb, jobb

Vad konstigt det känns men ack sà roligt, det känns däremot att man inte är van att jobba natt och alvarligt sà vet jag inte hur det kommer fungera längre fram. Nu i helgen har jag ju haft tur när Marco varit hemma men hur blir det frân imorgon? Kiano har ju fâtt för sig att börja vakna kl sex pà morgonen, mindre roligt.

Titta sà roligt vi hade när K. och jag valde att âka och handla igàr






 Vet du vad som fanns här inne?  Fick i uppdrag att torka rent och lägga allt i ordning och vem ligger inte och sover om inte herr mus, brukar inte ha skräck för dom men när dom kommer oväntat dà kommer även oväntad rädsla. Men fällo är nu insatta och nu ska dom vara borta, sà inga problem att komma och äta pà ren resturang.

Nâgra timmar kvar tills det är dags igen och jag hade tänkt att hinna umgâs med familj, ta en promenad, lägga upp mina jobb byxor, laga mat och kanske vila lite?
Skulle nog vara bättre med ett dagjobb.
Chao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0