Ledig eftermiddag...

Igàr kom papi hem fràn jobbet, ja jag vet, det gör han ju varje dag. Men jag trodde dom skulle ha nâgon slags övning sà att jag och Kinnie skulle fà en kväll själva, sà fel man kan ha, Papi tog K till parken och mamma vart kvar hemma f¨r att skura golvet, vaddà surt. Men när den uppgiften var klar, sà gjorde jag mig fin (bytte till ren tröja och örhängen) och lyxade med att fönstershoppa utan barnvagn, helt otroligt sà mycket mer man kan titta pà.

Här fortsätter jakten pà jobb, men har ingen vidare tur, var uppe paron idag där det fanns ett erbjudande, men jag hade nâgra saker som saknades för att ens fâ söka.

Nu börjar klockan närma sig fyra och vi ska ta den halvtimmes lànga promenaden bort till Svea Kyrka för att träffa lite mammor, ja barn ocksà fàr jag hoppas.
Har en stark känsla av att nàgon som börjar pà K. kommer att sno min kanelbulle idag igen, grrr :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0