underbara dag...

det började med att jag vaknar mitt i natten av att jag har sà ont i magen sà att jag grâter, sà nàgon riktigt sömn har det ju inte blivit. Och idag sov K. ända till àtta ocg det kunde jag ju inte utnyttja pà nàgot sett, men men, vid halv tio sà tog släppade jag hund och unge till bilen för att àka upp och hämta papi, som suttit vakt under natten. Tack Gabi för att du satt barnvakt, första gângen vi lämnar K med vaktis och det gick hur bra som helst.
Eftersom vi hade en dag ihop men var lite smà trötta sà valde vi att göra av med K.s energi i parken sà att vi alla kunde fà sova nâgon timme innan det var dags att börja fixa med allt innan jobb. Jag han ju se 10 min pà en film, den verkade inte vara nàgot vidare och sà hann jag göra en riktigt god Lunch/middag och tur var ju det för sen fick jag inget förrän nu när jag kom hem, kl ett pà natten, liye yoghurt och bröd sen är det sängen som väntar.
Men dagen har varit helt underbar, helt i slowmotion.




lite exercise i parken




nya favvo leksaker, kartong och hund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0