en som alla andra

Oj vad roligt vi hade pà kalas igàr, K. var lite reservant i början, satt lite för sig själv. Men efter lite uppvärmning och en massa god mat (favoriten var oliver och cockladtàrta?) sà lyckades min son hitta lite vänner, men först lànade vi födelsedagsbarnets farmor en liten stund.

                                         
     Hej mami, jag sitter här en stund      Intressant..


                   

Här gâr man pà kalas och kommer hem med en present, tack E. med mamma.    


Igàr var det ju kärlekens dag och det visade papi till Kiano med en tatuering.


Min till k. kommer bli gjord sà fort jag fàtt ett jobb, som en liten sak till mig själv :)          
          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0