Härliga torsdag.




Sà här sàg det ut efter min lillkille hade vaknat efter sin tupplur...    
                        
    VARNING  STARK BILD          

Vi kommer inte äta risgrynsgröt pà ett tag.

Stackars barn som följa med mamma runt, fast vi har gâtt och blivit sjuka.
Först vart det ju en powerwalk som kanske inte var allt för power just idag. Och eftersom papi sitter pà guardia idag sà känner jag mig lite ensam hemma, sà vi passa pà att gà och hälsa pà tjejerna pà Hogan`s (mamis gamla jobb).

Okej detta är en utav killarna pà Hogan`s................ tur att det bara är vatten i flaskan *s*

Sen hade vi sân tur och vart bjudna pà hemmagjord sallad hos Charlotte pà "La Bateria", mums va god den var, även om Kinnie inte riktigt var sà sugen pà att äta. Men mami fick träffa lite svenskt folk och tjöta lite, händer ju inte varje dag.

Eftersom min lille prins inte mâr nàgot bra och föredrar att sova, sà ska jag passa pà att städa lite (kanske fàr skippa dammsugaren), för att sen sätta sig ner och se en TJEJ film *ahhh*.




                                                                                                                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0