Söndagstur till...



Vart inga hyllor màlade idag heller, men nog lyckades jag med en maskin tvätt (efter lite vâld mot tvättmaskinen) och sà har jag dammsugit golvet. Vi bestämde oss för att titta runt lite i Deia, vi har passerat flera gânger sà nu skulle staden fà en chans att lära känna oss.
Vi började med att köpa pà oss lite proviant (ifall vi skulle bli hungriga), för att sedan ta en lugn promenad genom staden bla. upp till kyrkan som hade den finaste kyrkogàrd jag sett.
Vi avslutade med ett besök pà Cafè Patricia (som jag rekomenderar om ni skulle râka ha vägarna förbi), ägs av ett engelskt par som är hur mysiga som helst och utsikten kan man ju knappast klaga pà.  
Sà mycket mer har vi inte hunnit idag.... eller? Har gjort en spansk tortilla och mitt supergoda stekpanne bröd, sà allt för lat har man inte varit pà vilar dagen.

 Shoppa lite empanadas
 Matpaus
 Kiano fick en leksak pà fiket (vem har roligast?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0