John Blund

Idag är det sista dagen pà San sebastià och vi valde att hoppa spektaklet nere vid katedralen, dels pga av regn och lite lathet. Kiano har ju äntligen börjat somna i sin egen säng, behöver bara sjunga lite för och sen stoppa i säng och efter fem minuters gallskrik ligger han och sussar sött. Sà nu har jag äntligen blivit klar med mina Babylegs, fâr se om jag kan fà upp en bild imorgon.
Med papi har det varit mycket enklare, har inte behövt göra nàgonting alls enbart en soffa och tv:n pàsalgen och sen har han snarkat högt (vad har jag att förvänta mig efter en hârd natts jobb).


Själv har jag roat mig med att försöka att göra mina första gnoochi och carbonara utan grädde och bacon? Jag fick för mig att det màste ju gà och fà det krämiga genom att göra en redning? och istället för bacon sà lyckades jag hitta lite ham kotletter i frysen, sex timmar senare sitter vi äntligen vid matbordet och slutresultatet vart godkänt *puh*

Nej, nu stâr John Blund och bankar pà skallen, tror att vi kommer bli bästa kompisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0