1:a dagen pà dagis

dag den 10 mars sà har Kiano tillbringat sin första timme pà dagis, jag är sà stolt.
okej att han grät när jag kom in för att hämta, men det berodde enbart pà att han kände pà sig att jag kom. Imorgon ska vi testa en timme och 20 min? jag ville köra pà tvà timmar, här ska inte knusslas, men, men imorgon blir det pappa som ska hämta dà jag ska jobba dag och sa har jag fâtt i uppgift att göra en Pytt i Panna som ska provas för att sedan ses om den ska sättas pà menyn.
Visst för att den är lätt att göra, men just nu vart jag lite osäker..... bäst jag kollar snabbt pà nätet
-potatis - kött - det där röda som jag inte kommer ihâg vad det heter - stekt ägg, är väll inget mer?


Av nâgon anledning sà fick jag inte ladda upp nâgra bilder

idag???? mobben stängdes av hela tiden (kanske dags att byta?) sà inga bilder frân första dagis dagen, men â andra sidan glömde jag ta kort, finns bara ett när han ligger utslagen i vagnen efter det jag hämtat honom, vi fâr hoppas pà bättre tur imorgon.

GO NATT                                                                                                                                            


Kommentarer
Postat av: Anna

Åh är det dags för dagis nu? Hoppas allt kommer att gå bra. Kramisar

2009-03-14 @ 17:10:02
Postat av: Lillebror

Det röda e väll ändå rödbetor du menar?



hoppas allt e bra där nere! här uppe vägrar snön försvinna.

//Lillebror

2009-03-25 @ 15:45:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0