chef a la caroline

Jag ska bli kock!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Japp ni hörde rätt, jag ska hoppa in i köket och jobba, sà nu kan jag lägga till det pà CV:n, jag ska börja göra frukostar pà Godfather`s men kommer pö om pö lära mig el resto.
Sà vad kan bli bättre än att jag nu ska fà göra en utav dom roligaste sakerna jag vet och desutom fà betalt? jo tiderna, inga mer nätter (för nu), ett nio till fem jobb, estoy muy feliz och lördagar ledigt.

Efter att ha haft ett helvete igàr med att leta barnvakt, sà är jag nu pà riktigt bra humör och K ligger och sover riktigt sött i sin vagn, han var helt slut när jag hämtade honom hos abuela, granntanten. Vem visste att hon skulle vara till sà bra nytta *hehe*.
Grejen var den att vi hade en tio som skulle sitta, men jag fick aldrig nàgot helt OK och igâr när han inte svara i mobben sà fick jag smâtt panik och sprang runt och fràgade alla om hjälp, tänkte till och med ringa bossen och fràga om hon kunde sitta. Tillslut fick jag napp hos grannen och hennes dotter, puh.
Kl 20,30 fàr jag ett sms där det stâr vilken tid ska jag komma imorgon???? Lite sent att svara dâ, no we are fine at the moment.

Allting löste sig och Kinnie har haft de riktigt bra med gammeltanterna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0