rosa t-shirten

Mami köpte en fin rosa pikè t-shirt och en gul, det var ju bara det att dagen efter när jag klippt bort alla lappar och vi lyckas smutsa ner extra mycket pà dagis... sà upptäcker jag att det är tjejmodellen, den med stretch och puffärmar *ops*
Kanske inte var sà konstigt att dom skickade med en t-shirt fràn dagis... men 15 euro fick vi betala för den. 15 EURO för en orange t-shirt med en blà broderad elefant pà???

Den rosa t-shirten har nu fàtt uppsprättade ärmar som ska för hand sys om, det kommer bli kul att se om fläckarna sen gâr bort? Hoppas jag fâr minst 6 euro i dricks, för mer kostade inte tröjan för dà gâr jag och köper en ny, eller kanske den lila? men i killmodell *hehe*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0