slut pà veckan

Veckan utan papi har kommit till sitt slut och jag och K. avslutade den med tvà mysiga dagar. Vi började med fredag dà vi hade fredagsmys med popcorn och "film", det vill säga matprogram frân svt.play (har varit min höjdpunkt hela veckan) och sen hade vi lördag dà vi bara gick runt och tog det lugnt hela dagen..... nästan hela dagen...

hade tandläkar tid pà morgonen och stressade upp utan frukost och utan kaffe, bara pà med kläderna och väcka K. hann inte ens ta ut hunden pà kissrunda. Springer sà fort jag kan upp till plaza madrid (där tandläkaren ligger), har ju hunnit blivit lite svettig vid det här laget och sà skulle jag ju försöka ta en genväg, hmmm, vart ju snarare en omväg, men men.
äntligen inne hos tandis och fâr veta att jag inte alls var fem min sen utan snarare 55minuter för tidig *argh* hur kunde jag ta en hel timme fel?



syns kaoset?



myslek i parken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0