Veggi

Har näst intill gâtt och blivit vegitarian och K. har fâtt hängt med pà ett litet hörn. Inte det för att jag vill vara hälsosam och sânt tjafs, utan det beror pà att det är sà grymt gott med bönor och linser och sà finns de sà mycket roligt man kan göra.
Bàde kinnie och marco harförälskat sig i hummus och sojafärsen har varit en stor hit, likasà bönbiffarna, men vi fâr ta det lilla lugna, K.s blöjor är ju inget man byter frivilligt, hihi och sen vet jag inte hur tacksammt det är om man gâr runt och smàfiser pà resturangen? Men som sagt mycket annat äts ocksà, men jag har inte riktigt samma tis som förrut att stâ framför spisen, men jag längtar tills jag kan börja laga lite mer igen och sà drömmer jag om en stor frys (en sàn där lagom) och en riktigt fint luftigt och organiserat kök. Algun diá...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0