Arbetslös och ingen A-kassa

positivoch glad är vad ag gàr runt och trallar för att hâlla hoppet uppe om att det kommer dyka upp nàgot väldigt snart.
Hela dagarna gâr just nu ât till att söka jobb och allt mindre tid till att plugga och sköta hemmet och jag som trodde att det skulle bli tvärtom efter ag slutat pà det gamla jobbet, vilket jag inte sluta frivilligt, enbart pga att säsongen tog slut.
Inga bilder blir det för den delen heller för mobben som jag har nu har inget minne och den stora kameran följer ju inte direkt med ut pà promenad.
Nu har jag en halvtimme/timme innan lilleman kommer vakna sà jag ska försöka plugga lite grammatik ocm ag inte kan tigga till mig lite massage fràn gammelgubben?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0