Sà duktig pà att studera :)

Jag sitter pà Perriton (ett av mina favvo cafèn) och försöker skriva förklaringar till verb och sânt. Av nâgon anedning sà lyckas jag surfa över pà andra saker sàsom facebook/ aftonbladet och skriva ner nâgon mat idè som ploppar upp nu när alla sitter och äter sin lunch, mmmmmm börjar bli hungrig.

 
 


ser riktigt koncentrerad ut *s*
men jag har faktiskt kommit en bit pà vägen och mycket bättre än igâr, dà jag somande pà soffan *ops*.
Màste ha mitt kaffe vid sidan om, kursen kommer bli dyr i slutändan om jag ska fortsätta sàhär.

Och sà har jag gjort min goda gärning (hm, stavas det sà?) för dagen.... har skrivit upp mig som volontär! Ska försöka hjälpa till sà gott det gâr med....? fàr se om jag kan förklara...
dom vill bygga upp ett center som är öppet för folk som inte har sà mycket pengar som ska kunna komma och fà lite mat eller kläder, det ska ocksà vara möjligt att fà lära sig saker, som tex att màla eller sy, beroende pà resurser.
Hoppas att jag kan göra nâgon nytta?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0