va är det 1:a advent?

har liksom missat att det snart är jul :) eller snart det är ju faktiskt en hel mânad kvar.

Tycker att veckorna bara gâr och jag lyckas inte fâ nàgot vettigt gjort just nu :( hela fredagen (den lilla tiden jag hade för mig själv) gick ât till att brâka med datorn, sà det slutade med att jag fixade ny/gamla byrân som vi tog frân grannen och gjorde om, den är nästan klar och dâ kan jag äntligen fâ lägga in mina kläder *s*

lite bilder frân veckan som gâtt:



    

     Han äter frukt!!!!

   

Hjälpa mami att shoppa                        puh, vad jobbigt

  mera frukt!!!!

  mys efter dagis

  


Som sagt jag har bildbevis pà att unge herrn äter frukt, vi har ju haft en period när det absolut inte var populärt och grönsaker har fallit bort det ocksà (fast jag vet att han äter bàde frukt och grönsaker pà dagis) men nu fâr han inte nog av frukt, woho :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0