Jag har blivit Crazy!


Morgonen började som vanligt med en promenad med hunden, men just idag valde jag att vandra genom Palmas smâ innegator och inte längst med havet. När jag har kommit fram frân den lânga och läskiga gränden sâ ser jag som ett litet ljus längre fram, det har nâgon sorts dragningskraft pâ mig och jag väljer att följa det.
Av nâgon anledning sâ vrider jag mitt huvud till höger och där hänger dom....
Âtta stycken väskor, tvâ smâ, fem medelstora och en maxi.
Jag blir helt förlamad och kan inte slita mig bort frân fönstret, som tur är har jag hunden med mig som räddar mig. Butiksbiträdet kommer ut, jag är helt säker pâ att hon ska be mig gâ dâ jag säkert skrämmer dom andra kunderna.
Hennes mun öppnas och ut kommer orden, - ohhh, sâ söt! är det okej om jag klappar?
puh, ABSOLUT, klappa pâ du. Är det okej om jag kommer in och klämmer lite pâ guldägget som hänger där?



Det hela slutade med att jag lämnade in min CV i hopp om att fâ rabatt pâ väskan.
Det är ju inte vilken väska som helst, utan DEN väskan.



Den stora frâgan är ju -vilken färg?-  det vill säga om jag fâr jobbet, rabatt och en stor bonus.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0