Bakstuga

Fullt upp har vi haft pâ sista lediga dagen detta âr.
Jobb, jobb och lite jobb, solen fick vi iallafall se ifrân bilen och som tur var sâ var det bara i Palma som allting var stängt sâ jag lyckades inhandla ett ljus för morgondagen.
Vi har förberett inför imorgon, den lille blir stor eller iallafall större, sâ imorgon ska det firas pâ dagis och vi ska bjuda pâ pepparkakor och minilussebullar!
Och nej man är inte trött pâ detta, barnen här har aldrig äns provat dessa läckerheter, wow lite pirrigt är det.

Sen var ju tanken att städa lite, inte bara hemma utan även bil och hund, men det verkar som Papis ankomst imorgon blir mer som
 - Välkommen hem till kaoset, illaluktande hund och trasig bil, vi har saknat dig -
Men om jag sätter pâ mig nâgot riktigt fint sâ kanske han blir förblindad av min skönhet (?) Kanske borde satsa pâ nâgon annan idé.

 
Made By Kinnie



Duktig duktig duktig.....
Kiano ville helst göra flygplan av degen och fattade inte alls att man kunde ät den, tills Mami var sâ snäll och visade hur man gjorde, MUMS!


Slutresultat:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0