grrrrrrrrrrrrrrrr.................

vad var det jag trodde, att efter tre månader utan gubbe så skulle jag få lite tur?
Hahahahahahahahahahahahaha............................
Idag började morgonen med hysterisk unge för att han måste borsta tänderna och får inte leka med "min" dammsugare, wow mysig start på dagen, hunden väljer att hoppa runta på alla platser i bilen så den är nu helt vitprickig. Fint besök gjorde jag hos GESA (dom som skickat mig en fin elräkning), jag har betalt elen sen augusti i min gamla lägenhet? Ok, skönt att veta att jag vågar sätta på mina element igen men inte f*n har jag lust att betala el för en annan person och knappast när vi pratar om nästan 500 euro och en räkning till är på väg. Ägarinan svarar inte (det var ju inget nytt), så jag tog mig till lägenheten för att prata med hyresgästen (kunde ju hänt att han skulle ge mig pengarna på en gång!?!)
Tur att Marco kommer snart då detta är i hans namn så vi kan lösa detta och kanske få våra pengar tillbaka.
Efter deppad dag så ville jag slösa pengar? IKEA och middag det vill säga, Kiano kissar på sig inne på toaletten, tillbaka till bilen och byta byxor, äntligen framme vid resturangen och köttbullar och potatis ligger på tallriken, Kiano väljer att hälla ut cola över hela bordet, yoghurt över hela stolen, kaffe över hela byxan och vi kissar på oss igen på barnavdelningen. Sedan ska vi riva i allt och näst intill en hel pall med vaser åker i golvet för att sedan skrika högt och åter igen högt att han vill ha vatten och det ska jag trolla fram ur väskan! Vi ska inte gå, vi ska inte bli buren, vi ska inte hålla handen - är det nu man kan få panik och bara ge upp?
Imorgon torsdag, snälla rara söta dag kan du göra att något blir rätt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0