livet som singel,

ja iallafall för en dag.
Igår fick jag mysa en hel dag utan barn, ok den i magen vet jag inte om den räknas?
Hunden var nöjd med 2 timmarspromenad och lugn och ro i hemmet, jag var nöjd med min promenad utan vagn och skrikande unge, långlunch helt själv och kunna skölja ur håret utan att ha en unge som puttar ur mig ur duschen.
Sortera papper i lugn och ro och hänga tvätt, vika kläder..... okej jag har lite och öva på!
Kiano kom inrullande på tidig kväll efter besök i både djurpark och festival park, jag har bra chefer som frivilligt vill ta min son med sig på utflykt, TACK!
Kan ju inte påstå att jag lyckades så mycket bättre idag då jag hade hela 3 timmar själv.... storhandla och ställa allt iordning för att sedan hämta Kiano tidigare än tänkt. Som sagt jag måste träna på detta med att vara själv, det kan ju hända igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0