Min bil

han vill nog inte vara med längre, efter blivit fylld med mat och godsaker, märks på priset att Marco kommer snart jag handlade det dubbla mot vad jag brukar göra.
Min son KIANO, finns det något han kan ha i sina händer utan att det går sönder? Jag trodde iallafall att i bilen var han säker - hahaha, hans dörr går nu ej att öppna varken innefrån eller utefrån och hur han lyckades det vet jag ej? Piggen till låset det hade han hellt plötsligt i handen? Och nej den går inte att sätta fast igen. Så nu blir det till att klättra in från andra sidan med en hängades mami som ska sätta fast bältet, med växande mage känns det inte så lockande, och nej jag vill inte ha honom bakom ryggen när jag kör!

Och så vägrar ungen att gå och lägga sig, ja alltså inte bara idag utan alla dagar så det blir inga julklappar i fint papper såvida jag inte ska slå in dom framför ögonen på honom?

Kommentarer
Postat av: Vickan

:) Har startat en rosa blogg nyligen och kör nu min första tävling där man kan vinna ett rosa armband.. kolla gärna in!

2010-12-26 @ 20:52:23
URL: http://www.alltirosa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0