Dags att börja träna!

Japp, vi är fortfarande i början på året, så det här med löften om träning håller fortfarande!

Men inte vilken träning som helst, kolla in det här!

http://www.aftonbladet.se/webbtv/noje/sofismode/article6564165.ab



som sagt här ska tränas! 
Försökte mig på en liknande variant i bilen...... ett gott tips, gör det ej vid rödlyse!


Donde cabe uno cabe tres!   Där det finns plats för en finns det plats för tre!

Mami har vant sig att ha hela "stora" sängen för sig själv, men när jag precis fallit i min djupa sömn hör jag hysteriska rop - MAMI MAMI MAMI!!!!  Han kommer springandes och hoppar upp i sängen men då väljer vi att byta ut mami - PAPI PAPI PAPI!!!  Papi kommer springandes från soffan och mami väljer att ta en tripp till toaleten, MAMI MAMI MAMI!!! Papi duger inte längre, vad skulle hända härnäst, Misha?
Som sagt sängen var nu full och Kiano höll hårt om min hals och gav mig en fin näringsrikande hårinpackning (snor)!  Tur att jag tycker om att dela med mig.

Kommentarer
Postat av: Stina

Sv: Haha, ja de ser ju så verkliga ut! Man blir väldigt sugen på dem ^^

2010-02-19 @ 12:11:49
URL: http://obsessivecuteness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0