Falsk blåtira!

Något positivt var det lovat!

Och jag har varit positiv idag, ända fram till 15.23, då vart det mindre positiva tankar.

Idag bestämde lilla jag att det var dags att ta en omgång på fransar och ögonbryn, dom skulle få lite färg!
Kom underfund med att det var ingen bra ide att göra detta innan man ska springa till posten då man har bråttom eftersom dom stänger tidigare nu.
Som sagt mitt kladdande slutade med att det ser ut som jag fått en stor och fin blåtira på vänster öga! Jag undrar vad dom tror uppe på dagis, en dag hämtar jag K. gråtandes och nästa med en blåtira, ajajaj.
Och sen skulle vi ju ner till kyrkis, ingen kommentar så det kanske inte var så dåligt som jag trodde?
Papis kommentar var - varför har du sminkat dig sådär, ser ju ut som någon slagit dig?

DAGENS FOTO




kan det bli mer positivt?

foto taget 24/5-09


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0