Petit Suizze!

Gârdagens morgon!
Vi stod startklara för att vandra iväg till dagis och slutade att jag fick skura hela lägenheten. Tur att den är sâ liten!
Maskin efter maskin och tvätt som hänger pâ tork precis över allt, japp en mammas drömmorgon!






Idag verkar det vara lugnare? Själv har man vaknat med grym dolor i halsen och huvudet känns en aningen större än igâr?

Anledningen till Kinos lilla incident igâr beror pâ den lilla Petit suizze som dom gett pâ dagis!
hmm, tur att han inte är hyper allergisk!
Jag har testat smâtt med mjölkprodukter här hemma för att kolla hur mycket han tâl och vad som händer, klart att det vart hel knas när dom gett mjölkprodukter pâ dagis ocksâ. Stakars barn, var tvungen att vara hemma hela dagen och när allt det onda var ute sâ fick han en sân där härlig energi och skulle hjälpa till att städa, du vet när det slutar att mami fâr städa änu mera!
Sen kom vi i gnäll perioden, för att energin försvann och tröttheten smög sig sakta pâ.
Min frukost fick jag i mig (kall) runt tolv tiden och kunde äntligen sätta mig vid Laptopen och jobba lite, fast jag tyckte att jag hade jobbat för hela dagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0