Regn regn och âter regn!

Vi tog oss ut i hopp om att kunna vandra runt i Bellver parken, regnet stoppades oss efter halva vägen och det vart en stor och fet hamburgare pâ Donken istället!
Kiano hade oturen (turen) att somna precis innan vi ställde oss i kö för att välja vilken burgare som skulle värma mest i kylan!


                                   



Barnkläder pà HM?

Hade hopp om att dom tagit in nâgot mer i mindre storlek och inte bara fràn Sonia Rykiel kollektion.
Den är grymt cool och även om Kino är van vid att bära rosa sà tror jag nog att detta skulle bli lite väll mycket, eller vad säger ni?  Stod faktiskt och funderade pâ om hunden skulle kunna ha den?

Efter min lilla fönster shopping tur genom staden, vilket är det bästa med söndagar när allt är stängt att man bara kan drömma sig bort och inte göra av med pengar som man inte har!
Som sagt efter min lilla fönster shopping gick jag hem och gjorde ett fint collage av mina fynd, men fick inte lägga upp det dâ bilden var för stor.... vad hade jag trot efter jag gjort det i ett word dokument? hmm, sitter och funderar pâ om man kan omvandla den? Ska googla det, men inte nu!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0