San Valentin!

en dag av kärlek! Jag, hunden och Kiano har varit ute och ätit söndags roast och bara njutit av det kalla vädret!

en dag av kärlek och jag och min partner är pâ väg att bryta upp. Just nu ser jag ingen lösning, men den är ganska svâr att hitta om man inte träffas och pratas.
Felet ligger nog pâ min sida? Och elak har jag blivit! Varför vet jag inte?
Vad göra, vad göra, sâ mycket att tänka pâ var börja när man inte vet vad som ska hända, att vänta är kanske en bra idè? inte för att det ät min starka sida!
Jag är ledsen och lättad, ângest och sorg, vem vet det kanske bara var en mardröm och jag var inte elak och nästa vecka är som vanligt igen? Men vad är vanligt? Jag tror inte jag vet vad det ordet betyder!

Att lämna Palma gör mig ont att säga men kanske blir ett mâste.
Imorgon ska jag pà intervju och hoppas att det gâr lite bättre efter det, nu är det sömn som stâr näst pâ listan och jag hoppas pâ goda drömmar, hunden fâr sova med mig "just in case".




hmmm, syns det att jag försökt klippa luggen pâ min son?



Varför nöja sig med en?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0