Middag sola!

Sitter och mumsar pâ mina goda bakade potatisar ich morötter i stekpanna men tonfisk röra i egengjord aioli, mmmm.

Marco har âkt iväg 10 dagar pâ övning, sà jag och K sköter hushâllet själva, det vill säga att vi gör exakt samma saker som innan.
Funderar lite pâ vad som händer om man äter för mycket vitlök?...... ok jag vet att jag kommer stinka Men vitlök asado är ju inte lika stark och sjuk gott.

Lite pics frân veckan som gâtt;



med utsikt mot Palma



Kiano försöker kasta pinnar med Misha



vi âkte pâ utflykt till Illietas




yeah.... solen lyser igenom molnen IBLAND!



ojoj, mami har snott idé frân Karin och halsduk frân Papi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0