ex flickvanner

alltsa inte till mig.

Vad gor man nar samma ex tittar fram lite da och da? Aven fast hon inte bor pa samma lilla plutt med jord sa finns det nagot som heter internet och dar lyckas hon irritera mig.
Ok, lilla gumman kanske inte sa mycket att reta upp sig pa, men detta ar mer som en lite smallare, man vantar och vantar.... ingenting... poff, sa ar det nagot nytt igen.
Min somn fortsatter att vara till ett minimum varje natt med mycket brak under vaken tid.
Kiano fick en cyckel, Kiano vart av med cycklen, Kiano fick en (samma) cyckel igen for papi kom hem pa besok for en dag, Kiano har ater igen blivit av med cyckeln.
Jag anser inte att han ar vard en fin cyckel nar han blir sa hysterisk arg och slass och sparkas, ja till och med biter.
Tank om jag bara kunde lista ut hur man gor om tangentbordet sa att jag kan skriva normalt igen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0