Nu är vi kommna..

i Sverige vi är och jag funderar på hur jag kunde byta solen mot den vita grädden?

Det började bra igår när vi landade på en helt annan terminal än där mina föräldrar stod och väntade, sen kom jag på att mina kläder var inte alls förberedda på den kylan som fanns utanför glasdörrarna.

Men hoppet kom idag när jag såg solstrålarna komma fram och jag tänkte att kanske hinner snön smälta fort och jag kan ha mina vanliga kläder, men ack så fel jag hade. Det var på med täckbyxor med tillbehör och Kiano ska vi inte prata om, efter en timme så lyckades jag få fram några skrattmen mami fick sin motion genom att springa fram och tillbaka med kälken på släp.



så fort vi satt oss på planet så började unge herrn fråga var fåglarna var?



mmm, mami glömde maten hemma så chips och cookie vart en bra blandning till lunch



framme på Arlanda.... kylan har vi ej märkt av än




hmmm, bilen verka lite annorlunda



vilken lycka, det finns leksaker!



ok, premiär! inte så populärt



efter 1 timme hittade vi spade och borste



kälken var ok... mami fick provköra några varv först



jag har inga ord.............. GUAPETON!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0