fint besök.

Ett fint avslut pâ min IKEA karriär, Prinssesan Birgitta (det vill säga Svenska Kungens syster) kommer förbi och införskaffar lite svenska varor, jag visste att jag kände igen henne men frân vart????
Hon ska betala med kort och jag ber om leg.... - oh vad roligt är du svensk-?  hmmm, är man dum eller?
stâr ju "prinssesa" bâde pâ kortet och leget, men jag väljer ordet svensk.

Och imorgon börjar vi nytt igen................. Fastighetsbyrâ! vad säger ni om det?
Kanske inte rätt tider tänker ni säkert, men ack sâ fel ni har.
Dags för lite skönhetssömn, jag är sâ laddad inför morgondagen!

Kommentarer
Postat av: Linda

Lycka till! Hoppas det går bra för dig

2010-05-26 @ 08:19:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0