Förlât...

ingen Eurovision idag?
Jag har tydligen tagit helt fel pâ datumet..... är det ocksâ ett tecken?

Fler tecken som min kära kusin pâmint mig om:
- man vaknar lika tidigt som pensionärerna bara för att upptäcka att barnen sover hur länge som helst
- mysiga hemmakvällar låter som det bästa sättet att spendera kvällen på
- höjden av lycka är att ha en egen tvättstuga
- Efter en partykväll är man bakis i 3 dagar och skulle aldrig komma på tanken att gå ut torsdag, fredag OCH lördag

Föresten bytte jag popcornen mot frukt, sâ det mâste nog vara ett tecken det med.

Kommentarer
Postat av: Camilla

ja alltså... det där är ju bara vad jag har hört... av kompisar till mig alltså... För det stämmer ju absolut inte in på mi... hmmm... tror jag tar en till chokladpralin och kryper ner i soffan igen... det är ju faktiskt lördag och jag ska ju jobba på måndag...

2010-05-08 @ 23:17:52
Postat av: Anonym

Supermami! Du är min idol!!!

2010-05-11 @ 22:43:37
URL: http://mammaispanien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0