hjärnan hänger inte riktigt med =(

den har ju blivit lite lângsam den senaste tiden, hmmm kan man skylla pâ âldern? eller kanske regnet?

I söndags var det morsdag och mami köpte sig en fin liten present... en symaskin!
Här ska SYS!!! nu väntar jag bara pâ lite kunder och hoppast jag kan fâ ihop nâgra euro. Sen bestÄmde sig Papi för attvi skulle ut pâ landet och ta det lugnt.... lugnt vart det, Papi med nâgra öl, Kiano med shots av Coke och mami med hela fyllningen av kycklingen!
Klockan tvâ pâ natten rullade vi hemmât igen, tack för vänner som bjuder en pâ middag när man själv inte har nâgon lust att laga mat.
Mândag kom och vi var alla smâ trötta....... mami kommer pâ att vi ska pâ kalas efter dagis och himlen har öppnat sig och jag vadar i vatten upp till knäna.
Födelsedagsbarnets mamma ringer och berättar en glad nyhet, strömavbrott - ingen hiss! Inte födelsedagsbarnets fel att det regnar - kom igen Kiano..... 13 vâningar senare och mami är ganska anfâd, Kiano hjälper till genom att göra samma ljud som jag, fast han gav upp pâ vâning 6.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0