OK, tecken pâ

att man börjar bli gammal....

 Gubben vill skaffa barnvakt sâ att vi kan gâ ut, vad tänker jag?
 1 - Tänker att jag kommer missa Eurovision (igen)
 2 - kommer ta minst tre dagar att ta igen förlorad sömn
 3 - hmm, hur mânga glas vin kan jag dricka utan huvudvärk? troligtvis ett halvt
 4 - blir ju fel i Kianos sovtider
 5 - drack ju faktiskt lite alkohol i söndags.... borde inte det räcka för minst 3 mânader?

Livet är bra annorlunda nu mot dâ, det finns inte att det var bättre förr utan det är annorlunda och bâda sidorna har sina för och nackdelar.

Nu har jag ju inte berättat detta för gubben min.... utan svaret vart - hmm, vi borde nog spara pengar och leta barnvakt du (vet att han inte letar, utan det fâr allt jag göra), men gâ du älsklingen!
Själv tar jag fram popcornskâlen och grâ mysbyxor och slänger mig i soffan.


                               RULES!!!


jag tror detta är vinnaren, inte för att jag hört dom andra, förutom Sverige och Spanien och ingen av dom är av vinnarmaterial.

http://www.aftonbladet.se/webbtv/noje/musikvideor/article7082711.ab

Kommentarer
Postat av: Camilla

Underbart! Andra tecken är

- man vaknar lika tidigt som pensionärerna bara för att upptäcka att barnen sover hur länge som helst

- mysiga hemmakvällar låter som det bästa sättet att spendera kvällen på

- höjden av lycka är att ha en egen tvättstuga

- Efter en partykväll är man bakis i 3 dagar och skulle aldrig komma på tanken att gå ut torsdag, fredag OCH lördag



Förresten... annons i tidningen idag om flygpriser Luleå - Mallis... 399:- enkel resa om man bokar i god tid :-)

2010-05-08 @ 12:28:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0