argh.

Vad gör jag för fel?

Sa jag att ena spegeln på bilen sitter löst? Sen en vecka tillbaka en morgon så upptäckte jag att den vinglade lite väll mycket när jag stängde dörren och nej jag har inte kört in i något!
Mitt fina lilla segel som jag har som solskydd har blåst ner och självklart hade det sönder toppen på parasolet, men nu har jag fått mitt "insynskydd" uppsatt igen, bara det att dom lyckades sätta halva delen bakochfram? Men tack vem det nu var som gjorde det????
Däcket på bilen håller så mekanikern gjorde ett bra jobb när han lagade det, undrar om barnmorskan kan laga mitt huvud på måndag? Har nu gått mer än en vecka med dunderhuvudvärk och nacken kan jag knappt röra längre, ena skinkan verkar ha givit upp och tagit semester.
Har också kommit på att jag kanske borde skaffa mig en mobil, för tydligen så missar jag en hel del saker, kanske blir nästa veckas uppdrag?
Efter att ha jobbat klart min dag och fått skuldkänslor för att jag åt en alldeles för STOR smörgås till lunch, så var jag lycklig över att jag tog mig Illetas runt med barnvagn och hund i ett par strumpbyxor som envisades att åka ner hela tiden och stövlar som inte alls var menade för att gå en liten längre promenad med.
Att jag senare på kvällen lyckades få med Kiano (utan vagn) på en promenad med hunden in the neighbourhood, gjorde mig näst intill stum!
Den glada nyheten kom när jag skulle stoppa in fisken med (tänkt) rostade grönsaker och potatis - spisen fungerar inte!
Efter att redan ha köpt en ny tvättmaskin och betalt fastighetsskatten (icke vanligt när man hyr) så känner jag inte för att köpa en ny spis, så jag funderar på om Kiano möjligtvis lånar ut sin?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0