tisdag som måndag



jag börjar min morgon med punktering och ingen i närheten för att hjälpa - minns inte riktigt hur det gick till, har ju haft körkort i 10 år utan punka och nu helt plötsligt ska jag komma ihåg hur man gör!
Mer eller mindre kommer jag ihåg, me j-a va hårt allt sitter, bara att fa upp extra hjulet var ju så att man fick svetten att rinna.
Att jag sedan börjat skruva på fel ställe hjälpte kanske inte så mycket, tur att jag inte lyckades röra den en milimeter! Efter 30 min hittar jag en herre som hjälper mig, TACK!
Nu vet jag hur jag ska göra nästa gång. Att jag sedan efter det jag legat på autopistan upptäcker att med extrahjulet får man inte köra mer än 80 km/h???? ops! Man lär sig något nytt varje dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0