Mysigt parkhäng!

Men vi börjar med att skräma mami lite...
Vi skulle bara upp och kolla en lägenhet innan vi skulle leka och dum som jag är så vänder jag ryggen mot Kiano för att luta mig in i bilen och ta ut väskan. I ena ögonvrån ser jag en bil och i den andra ser jag Kiano springa ut på vägen med armarna rakt upp i luften, han skulle stanna bilen! Han lyckades och mami lyckades bli hes på kuppen, tänk att det ska ta så lång tid för kroppen att vända på sig och ta dom tre stegen ut för att få tag på ungen.
Jag hann inte ens tacka bilen (eller ja mannen i bilen), för att han stannade. Men han kanske förstod min rädsla när jag kramade Kiano hårt och Kiano klagar på att jag gör illa honom, då får han klaga!

Lite lugnt parkhäng hann vi med trots allt.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0