9 hours!

och jag ska försöka sova 7 utav dom, vilket ger oss 2 timmars kvalitets tid.
Hur tillbringar vi detta....... varsin notebook!

Tog kvällspromenaden med hunden och kom på att detta var sista gången på mycket länge, självklart ska vovven få komma ut men det blir till att slänga Kiano i vagnen och mami passar på att träna lite biceps!

Jag har kämpat mer än en gång idag mot tårarna, det känns inte rätt, det känns inte som han ska åka.
Vi har väntat på detta i ett år nu och nu är vi här, därför kan jag inte få in det i huvudet riktigt att det är på riktigt, samtidigt som jag är så redo som man kan bli.

funderar, funderar och funderar........ är jag verkligen redo?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0