Helg!

Imorgon ska jag få ha en ledig dag och kanske, kanske få sova längre än till 7.30?
Kiano håller nu på att vänja sig vid att sova i sin egen säng..... ligger just nu i soffan brevid mig. Första natten med Papi hemma så var det jag som fick sova i Kianos säng, själv! Andra natten sov Kiano och papi i Kianos säng och som sagt han har i dag tredje natten lyckats sova en hel halvtimme i sin säng innan han kom springandes.



väntar på Papi




finally here!

För att ha gubben hemma igen så känns det inte som om jag har mindre saker att göra, utan nästan mer. Direkt från flygplatsen fick vi åka till tandläkaren och nu ligger han bara och ylar om hur ont han har det och två veckor till måste han vänta innan dom kan avsluta det jobb dom började med. Hmmm, hoppas han inte ska ha så ont så länge, två små pojkar plus hund var inte vad jag hade räknat med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0