I'm in LOVE




Hur kan ha blivit så vacker? Undra om dom inte gjorde en förväxling på BB, dom tänkte nog att ett blont barn ska nog till den svenska mamman.
När han nu på morgonen vaknar i lugn och ro och vill att vi ska hålla handen och kramas, ja då har jag verkligen ingen lust att ta mig upp för att gå till jobbet.

Men när skrik och gnäll sedan börjar för han ska absolut se på Donald och blir förblint förargad över att det inte finns Laccao (spansk extremt söt oboy) jag erbjuder den svenska varianten och upptäcket att min son har nog blivit lite smått sockerberoende under denna semester. Kanske inte helt fel att smita iväg och jobba ändå?

Diet börjar imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0