Vilken natt

ingen sömngubbe som har hittat till mina ögon denna natt och detta beror inte på att jag har fått nöjet att röja loss på Paseo Maritimo. Jag har haft turen att få dela min säng med Kiano, som i sin tur har valt att sparka på ett av mina bröst full med mjölk (detta gör ont!), en stund senare väljer han att sparka mig i ländryggen där dom satte epiduralen (ok, detta gör otroligt ont), för att sedan få ett knytnävslag rakt över ansiktet. Lia fick spruta igår och har valt att vakna någon extra gång under natten och jag har fått skurat golv efter en blödande hund. För att sedan bli väckt av en stor smäll och en Marco som rusar upp och väljer att öppna det fönstret som låter allra mest (han tror alltid att det ska hända något med hans motorcyckel), det blir lugnt igen och det är enbart myggen nu som håller mig vaken och när det har ramlat några sömnkorn över mina ögon så väcks jag åter igen utav polisen. Smällen var att någon drogpåverkad yngling har valt att missa kurvan något och kört rakt in i muren framför vårt hus, tack och lov att han inte hade högre fart för jag har ingen lust att få oväntat besök när jag inte har något Gevalia kaffe att bjuda på.
Klockan är nu sju på morgonen och barnen lyckas sovas otroligt bra, medans jag fick nöja mig med en kopp pulverkaffe, God morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0