Lediga lördag!

Det hör inte till vardagen för mig att få vara ledig en lördag och det skulle utnyttjas till MAX!
Hemmagjort frukost bröd - mums - bilen är tvättad, matkassar är burna och hemmet är STORstädat och terrassen soppad, vagn är skjuten upp för backar för att hunden (och jag) ska få sig en promenad i månskenet. Har sedan kommit på att jag är 8 månader gravid och att göra allt detta på samma dag kanske inte var en sån bra ide, har just nu så ont i ländryggen så jag knappt kan gå. Ta sig från soffan och ut genom dörren för att låta hunden göra sina saker var inte allt för lockande eller lyfta Kiano från vagnen till sängen var inte heller någon favorit, men nu är det gjort och jag tänker bara göra det i si så där 11 dagar till sen får gubben ta över allt detta. Jag har en plan på att bara vila och ta (lång)promenader.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0