Ledigt!

Dagen till ära som var en helgdag och kanske hade varit mer speciell om man faktiskt hade jobbat lite? Men men, jag tror att jag börjar känna mig något bättre, även om det fortfarande är svårt att äta och andas samtidigt och hörseln är ganska nersatt och lite yr då och då, men imorgon ska jag försöka att jobba!
Någon lägenhet hittar jag inte heller och snart kommer min ny/gammla soffa och det blir intressant och se var jag ska ställa den?

Vår grill har mystiskt försvunnit? hittade gallret i trappan ner till parkeringen men resternade är totalt borta, inte ens en kolbit går att hitta, måste vara någon som var väldigt sugen på att grilla? Detta område blir bara mer intressant ju längre vi bor här.

Min lilla älskling väljer att ramla och låter mig endast torka bort blodet om han får en chupa-chup- smart kille! Men han är riktigt stolt över sitt plåster och vill att alla ska veta att han gjort sig illa ordentligt, underbara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0