Sunday Morning

Söndags morgon och jag började morgonen sur och grining för att jag inte kunde ligga kvar i sängen och slöa. Upp måste man när ena barnet vill ha mjölk och den andra vill ha sin Laccao (mjölkchoklad), en kaffe senare och en Tv med barnprogram och en sovande bebis så kan jag äntligen få en liten extra stund i sängen, synd bara att man inte kan somna om.
Tyvärr så är jag för lat för att börja klä barn och mig själv och dra upp Papi från soffan för att kunna leka riktig familj och faktiskt hitta på något i vanlig familje tid, men innan vi är klara med vår slö morgon så har klockan blivit -det-är-för-varmt-att-hitta-på-något- och vi latar vidare här hemma och kanske kan vi ta oss ut på eftermiddagen igen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0