OMG

2 barn, 2 hundar och 1 vuxen, det är en riktig utmaning.
 
Nâgon ringde pâ vâr ringklocka klockan 5 pâ morgonen, Bianca är en riktig vakthund och börjar skälla, dock har hon inte förstâtt att man ska sluta och inte fortsätta skälla fram till 7 pâ morgonen.
 
Jag badar barnen och Bianca passar pâ att kissa ner alla mattor.
 
Jag har en blâ arm dâ hon är riktigt stark, det är inte lätt att gâ med barnvagn, en huns som drar ât ena hâllet och den andrar drar ännu mer ât det andra hâllet och andra unge som är pâ väg att rulla ut bland trafiken.
 
Tvâ timmars promenad med alla, skrikande barn, en hund som kissar inne och den andra som snor mat.
 
Vad är det för lektion som jag försöker ge mig själv?
Har jag nämnt att jag jobbar pâ fulltid med en telefon som ringer dygnet runt.
 
I nästa liv ska jag komma tillbaka som en guldfisk som inte behöver tänka pâ nâgot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0