Sà mycket att göra och sà lite som blir gjort :)

Idag skulle vi ha gjort en hel del saker, sà som att màla klart den hemmagjorda hyllan och den vi köpt fràn Ikea, vi skulle fixa vagnen som man halvt màste slà sönder om man ska ändra frân sitt till liggläge. Sà hade jag ju tänkt att tvätta och skura golvet, men.... efter morgonkaffet (som brukar vara te) sà upptäckte vi hur otroligt mycket sol det var ute sà vi valde en làng och mysig promenad framför alla plikter :) Vi gick bort mot molinar för att ta en fika pà favvo stället Xorri, Kiano passade pà att charma damerna medans han sprang runt och smaskade pà lite chips med olivoljesmak. Jag har nu tillbringat en tid av kvällen till att fixa till min andra sida,-mina recept- som inom snar framtid kommer fà lite innehàll. Nu hade jag tänkt mig att virka ett par babylegs, màste ju ha gjort nàgon nytta idag.



                                            Hjälper Mami i köket                                                                                                                                                                                
                                           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0