Omringad av BAJS

Hunden har fâtt för sig att börja bajsa i soffan pà morgonen, Kiano bajsar sà fint i sin balja som Mami fàr gräva ur och efter min andra omgâng med cupping och naturliga mediciner sà har jag väldigt svârt att làta bli toaletten, inte alltför roligt nu när man är själv pà jobbet.
Men jag mâste säga att efter tvà omgângar och inga mjölkprodukter sà mâr jag redan mycket bättre, men han sa ât mig att jag fâr inte bli arg nâgot mer och jag mâste alltid lâta min pojkvän ha rätt (även om han har fel), hmmm, hur ska detta gà? för jag har ju alltid rätt :)

Idag fick jag ett stort paket i brevlàdan, eller ja genom dörren för nàgon brevlàda har vi inte och nej mamma det var inte frân dig :(

 Jag har beställt lite julklappar, jag vet att det är tvà mànader kvar men bättre för tidigt än försent och jag brukar alltid vara sen.





Kan han bli snyggare eller blondare?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0