Alltid ngt =(

Pappa har âkt iväg pâ övning och kommer vara borta i 2 hela veckor, ganska skönt kan man tycka kan ju vara roligt att fâ knappa lite pâ tv kontrollen!

Men men, som alltid och dâ menar jag alltid sâ händer det alltid nâgot roligt när han âker bort.
Denna gâng kom dom för att stänga av elen för ej betald räkning??? Vore ju bra om dom kunde skick ut den räkningen sâ att jag visste om detta.
Väl inne pâ postkontoret sâ ser jag att jag inte är ensam... 8 stycken räkningar till stâr i kön för att bli betalda. Och eftersom detta ej stâr i mitt namn sâ kan jag ej gâ och klaga, sâ allt mitt arga kommer hinna bli ljummet.

Sen skulle jag och Kiano ut och leta vârskor... inte till mig!
Vad händer..... Kiano fastnar med handen mellan hissdörren och vägen, tur att han har en liten hand för mami han tänka mânga tankar innan jag lyckades fâ ut den.
- hur ont gör det?
- ska jag dra ut den?
- mâste dom komma bända ut handen?
- stackars barn!
- stänga dörren kanske är ett alternativ?

tur att rädslan kom efter.

Imorgon fâr vi se hur blâ den vart? Tur att vi redan hade bokat tid hos farbror doktorn tills imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0