hihi...

sàg min rubrikstext pà förra inlägget, -middag sola- sola pà svenska är ju att sola :) men det var pà spanska som betyder ensam... sà knasigt det kan bli ibland!

ush varför màste det var sà kallt?
Att stà i lekparken tillhör inte min favorit för tillfället, att stà och smyghoppa hjälper tyvärr inte allt för mycket för att fâ upp värmen och jag är pâ tok för stelfrusen för att ens kunna springa runt med lillen.
Men en sân där mega snorpuss, värmer ganska gott i hjärtat, tio minuter fick han extra för den härligheten sen gav jag upp.

Vad jag mer inte tycker om nár det är sà här kallt är att duscha.... alltsà själva dusch momentet i sig är inte sà farligt, värre när varmvattnet tar slut.

Och nu när gubben inte är hemma sâ màste ju nâgon gà ut med  vovven.... japp, JAG!
Sju pà morgonen och sista passet pà kvällen önskar jag att hon var en sân där smart hund som lärt sig gâ pà människotoalett.

Men det värsta är FUKTEN.... ush hur blir man av med den?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0