Mammatest!

Japp gjort mamitest idag...

Treva dig upp för isbacke med vagnen på släp, fall framåt.....

1- släpp vagnen och ta emot dig
2- håll i vagnen och ta emot dig med hakan

rätt svar........................... 2.

Jag har en härlig molande värk i rumpan, ok kanske inte i men i mina muskler!
Jag har förstått varför, det var ett tag sen sist men det kallas visst träningsvärk! Efter alla av och påstigningar på den röda bussen putta Emmaljunga vagnen uppför backar och hålla i den hårt så den inte rullar ner själv, vilket betyder att jag måste småspringa ner för backen på den underbara isen. Och nu har vi tö, så allt blir så otroligt mycket "lättare" och som det inte var nog, vinterkläder! Mammas två nummer förstora vinterskor och lillebrors X antal storlekar förstora dunjacka, behöver jag säga något mer? Kanske inte så konstigt att man äter som en häst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0